Vice City Stories Official Site Update!

06
Sep
2006
By Chris | 6th Sep 2006 at 00:04 GMT in Vice City Stories | 19 Comments
R* have just launched the official website for Vice City Stories. It contains new info, screenshots, the first official trailer, wallpapers, new artwork, as well as some small video clips and audio in some of the pages.


Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image
See all the VCS Screenshots


Check out the Official Vice City Stories Website!
Join The GTA Place On:
Harwood Butcher's photo
Harwood Butcher 6th September, 2006 @ 00:15 - Permalink
I just put this on my site about 5-15 minutes ago...I'm so f***ing excited!!!
Chris's photo
Chris 6th September, 2006 @ 00:18 - Permalink
Liar, I got an email alert the second it updated and posted straight away, you would have posted maybe 5 minutes ago, not 15 ;)
Meltdown's photo
Meltdown 6th September, 2006 @ 00:22 - Permalink
Lol, actually I beat all of you. I posted my topic about it in the VCS Forum 5 minutes before Chris posted his. http://www.thegtapla...amp;#entry73266
Spaz The Great's photo
Spaz The Great 6th September, 2006 @ 00:28 - Permalink
I've already saw all the MeTV stuff.


Man, some cool videos on there and such. ^.^


EDIT: Just watched the trailor. Looks. Bad. ASS!



AND OMG..... LANCE LOOKS LIKE A NERD XD
Meltdown's photo
Meltdown 6th September, 2006 @ 00:42 - Permalink

I've already saw all the MeTV stuff.
Man, some cool videos on there and such. ^.^
EDIT: Just watched the trailor. Looks. Bad. ASS!
AND OMG..... LANCE LOOKS LIKE A NERD XD

Yeah, he does. Lol. Hahahha.
And it does look bad ass, I could already tell that it would be a Great game!!
Chris's photo
Chris 6th September, 2006 @ 00:48 - Permalink
I've uploaded all 32 screenshots, check them out if you don't wanna search through the whole flash for them.
Harwood Butcher's photo
Harwood Butcher 6th September, 2006 @ 01:26 - Permalink

Liar, I got an email alert the second it updated and posted straight away, you would have posted maybe 5 minutes ago, not 15 ;)


Umm dude I said 5-15 minutes ago when I posted...I wasnt keeping track of when I posted it because I was too excited. I also get those alert things from rockstar. I'm on their mailing list.
Chris's photo
Chris 6th September, 2006 @ 01:32 - Permalink
Yeah lol that was supposed to be sarcastic sorry, I'm excited as it's also my birthday today :D
Harwood Butcher's photo
Harwood Butcher 6th September, 2006 @ 01:43 - Permalink
yeah I noticed that earlier and I forgot to say happy birthday...HAPPY BIRTHDAY!!!.

we really need to get a sarcasim button.

This is really odd but its also Cubanwhip's birthday, another administrator on my site...just thought that was odd. Anyways back on topic.

THAT SITE KICKS ASS!!!
That game gets better and better. Did you see all of the interiors in that game.

That interior Diaz was in is I think the house across from the mansion...not sure. I just figured that from what I saw out the window...couldnt really tell too much what is out there...I already have the trailor on my PSP. I'm gonna be watching that all tomorrow during school.

How about those other interiors such as the military interior. Thats gonna be kick ass as well as all the other interiors featured in the trailor...IM SO f***ING EXCITED...AAAAAHHHHHHHHHHHH :w00t:
Artur's photo
Artur 6th September, 2006 @ 03:09 - Permalink
Game looks awesome, so many interiors, some new characters and Lance looks like a geek. By the way Happy Birthday Chris! Have a good one!

Off topic: I tried to get the trailer on my PSP but it wasn't working. Can someone explain how to do it, because I don't know which file or folder to transfer.
JOYA's photo
JOYA 6th September, 2006 @ 05:24 - Permalink
Man, the site is f***ing awesome! This game looks unbeleivable! I'm loading up the trailer right now.
Dmac's photo
Dmac 6th September, 2006 @ 06:12 - Permalink
I just updated Barnaby's Site for him. :D
Chris's photo
Chris 6th September, 2006 @ 07:53 - Permalink
Ha, he spelled "Camus" wrong, which diverts the users attention away from the 'camel toe' reference...
Airashii's photo
Airashii 6th September, 2006 @ 08:08 - Permalink
Happy Birthday Chris!!

Right, I haven't seen any of this stuff yet, but i'm very excited, the few screenshots up ^ there look good.

Really can't wait.
Dmac's photo
Dmac 6th September, 2006 @ 08:40 - Permalink

Ha, he spelled "Camus" wrong, which diverts the users attention away from the 'camel toe' reference...


Thanks Chris i fixed that typo. :D
tommy vercetti guy's photo
tommy vercetti guy 6th September, 2006 @ 19:51 - Permalink
Lance looks less "stronger" than he did in Vice City, this is probably because near the end of Vice City Lance said he used to always get bossed around by his brother and he doesnt want Tommy to do that. Good sotryline R*!!!
Slayer's photo
Slayer 6th September, 2006 @ 20:31 - Permalink
Hm, a robot...that looks f***ing cool! Wish I have a PSP.
Artur's photo
Artur 7th September, 2006 @ 05:10 - Permalink
Yeah, sort of reminds me of the cleaning robot in Sims. Can't wait for this game!
Airashii's photo
Airashii 7th September, 2006 @ 14:33 - Permalink
It's the Demestobot they advertised in Vice City. Looks very cool.

That MeTV looks interesting.

Some of our affiliates:

GTA Reactor GTA-Xtreme.de GTA Domain RockstarBase GTANF GTA.com.ua

View all affiliates