Sign in to follow this  
Followers 0
Harwood Butcher

AWESOME Fan Club

44 posts in this topic

awesomekn7.png

This is the official fan club topic for >

:awesome:

The idea for this was inspired by one of the amazing desktops Chris82 posted in the "Post your desktop" topic.

The reason I actually made the topic is mainly because of my boredom.

You might ask yourself why I'm posting this here and the reason is simply because the main point of the topic is to create your very own AWESOME( :awesome: ) wallpaper. This could also include sigs, userbars or anything else that comes to mind. You could also just discuss how amazing this emoticon is :awesome:.

You could find the original wallpapers here at a portion of Chris82's website. Or you could just click on the thumbnails below.

awesomeplanetresizerc2.th.jpgawesomemoaric1.th.jpgawesomewinterby0.th.jpgawesomemacsd4.th.jpg

AWESOME SAN ANDREAS MOON (DOWNLOAD)

Here's an :awesome: moon for San Andreas. Enjoy :P
I bet the vast majority of people here have no idea where :awesome: actually comes from. Include this link in your topic for Internet newbies: http://driph.com/words/2008/04/origin-of-awesome/

Another link to add is ED since it has a massive gallery, site has many NSFW pages though, maybe one or two NSFW images in the gallery too but yeah: http://www.encyclopediadramatica.com/Awesome

Here are some that I created, which aren't as good as the originals, but I tried my best.

awesomexpha7.th.jpgawesomeblackholegz8.th.jpgawesomehurricanejd4.th.jpg

Comments? Ratings? Suggestions on what I could do so I don't get bored enough to make something like this again?

Edited by Harwood Butcher

Share this post


Link to post
Share on other sites

I bet the vast majority of people here have no idea where : awesome: actually comes from. Include this link in your topic for Internet newbies: http://driph.com/words/2008/04/origin-of-awesome/

Another link to add is ED since it has a massive gallery, site has many NSFW pages though, maybe one or two NSFW images in the gallery too but yeah: http://www.encyclopediadramatica.com/Awesome

IDEA: Fuck. Has anyone changed the moon in SA to the awesome smiley? If not then I'm doing it right now!

Share this post


Link to post
Share on other sites
I bet the vast majority of people here have no idea where :awesome: actually comes from. Include this link in your topic for Internet newbies: http://driph.com/words/2008/04/origin-of-awesome/

Another link to add is ED since it has a massive gallery, site has many NSFW pages though, maybe one or two NSFW images in the gallery too but yeah: http://www.encyclopediadramatica.com/Awesome

IDEA: Fuck. Has anyone changed the moon in SA to the awesome smiley? If not then I'm doing it right now!

I was actually trying to figure out where it came from...Because I wanted MORE!!! Thanks for the links. :awesome:

No, but yeah, like to see how that turns out. Also:

1232555511.png

1232556012.png

Hell yeah! :P

Those pictures are simply AWESOME! :awesome:

I fixed the border. I'm actually going to upload this. :P

Maybe you could make a few different versions. One being the one you already made, which is gonna be the one I'm gonna use if I ever put SA back on my computer, and then have another one that has craters, which could be animated or the :awesome: could just be faded over top of a picture of the actual moon such ass \/.

awesomemoonbr0.th.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
It is true, Chris82's desktop is simply amazing. When I first saw it, it was probably the first time I

Epic thread btw.

Holy shit, for some reason the guy in that video reminded me of a mix between Chris and Gerard. Maybe if Chris and Gerard had a love child.

And I find this just ridiculous how crazy people are getting over a smiley. Especially one that is pushing 2 years old.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AWESOME is doing it old school:

of99ae.jpg

She looks psychotic. :lolbounce:

And I find this just ridiculous how crazy people are getting over a smiley. Especially one that is pushing 2 years old.

Just admit it, you're mad that you didn't think of the idea. :P (I jokes)

I had no idea that this was two years old. I was introduced to it when it was put on here and once I saw that wallpaper Chris82 had...I just lost it. :wacko::awesome:

Am I hearing AWESOME MTA Server Nights?

bool engineImportTXD ( txd texture, int model_id )

:awesome:

Now I'm gonna have to get MTA again...hmmm... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0