Jump to content
Sign in to follow this  
Spaz The Great

Awards

Recommended Posts

Yay.

Best graphics((made)):

Best graphics((wearing)):

Most active:

Best topic made:

Funniest post made:

Most Posts::((even though that would go too me ;) ))

Best overall member:

I can think up a few more, but not right now. I want more then that. I really like this idea.

More, haha.

Most Helpful:

Most contributed:

Most dedicated:

Just thought of those few right after clicking "Submit post". :thumbsup:

Edited by Spasmodically_Insane

Share this post


Link to post
Share on other sites

no actually Im gonna decide who will get awards, someone can make little badges if they want (yeah i said badges not badgers :rolleyes: )

probably end up handing them out willy-nilly since you guys came up with some novelty ones like biggest dickhead award (wtf) well we all know who that is dont we? ;)

so heres a list so far with some of my guesses of winners, will probably change:

Best graphics made: Spaz? Who else makes graphics here

Best graphics wearing:

Most active: smartboy4 (not sure but hes been with us since the start)

Best topic made: Awesome Women Thread?

Funniest post made: how the hell we gonna find this?

Best overall member:

Most Helpful:

Biggest contributer:

Most dedicated: Me (im here every day)

Best moderator: I will look to see whos done the most stuff

Hottest girl: kokane

Hottest body: kokane

Best member to fornicate with: kokane

Best head giver: kokane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×