Jump to content



Community Status Updates


Photo

Urbanoutlaw → V

Greetings to Capetown from the US Midwest.
Jun 07 2007 08:09 PM
Photo

V → Jace

Ah, I forgot about him. Hell is going to break loose when he sees that. (lol)
Where's Spaz btw? He's hardly here these days.
Jun 07 2007 07:47 PM
Photo

Jace

Sky usually stays neutral. I'll have to wait for Oskar..
1- He's good at flaming
2- He's funny too :p
Jun 07 2007 06:56 PM
Photo

V → Jace

I accepted and put you up too. Yeah, Sky is there, so he's not going to last long. :D
Jun 07 2007 06:53 PM
Photo

Jace

I have to admit, I'm not all that good at flaming. But seeing the sheer number of people who find him annoying as well I doubt he'll ever win.
BTW, I added you as friend, just 2 minutes ago.
Jun 07 2007 06:27 PM
Photo

V → Jace

Yay! I can't wait.
I see what you mean. He's made a topic about you too.
Jun 07 2007 06:25 PM
Photo

Jace

So I see.
All I've ever done is tried to help him loose that n00biness, apperently he sees it as an insult..
Also, things are looking good for your joining the DS, all we got to do now is wait untill Spaz finally replies. Just to keep you informed :)
Jun 07 2007 06:08 PM
Photo

V → Jace

Just want to give you a heads up, he is starting shit in /b/ random.
Jun 07 2007 05:48 PM
Photo

V → Jace

I'm starting to agree with you. Silberio is annoying.
Jun 07 2007 05:35 PM
Photo

Carlsberg → V

hey wassup?
Jun 07 2007 05:00 PM
Photo

Carlsberg → MrLlamaLlama

doesn't matter! what are you up to? and AF got BANNED!
hip hip hurray!
Jun 07 2007 10:08 AM
Photo

Carlsberg → w33l33

hey wassup?
Jun 07 2007 10:07 AM
Photo

Silberio → 2003

Drive in Chilli?
I didnt know you could drive on food...
Jun 07 2007 06:26 AM
Photo

Urbanoutlaw → Sherman

Good to have freinds
Jun 07 2007 06:11 AM
Photo

Urbanoutlaw → Cash

If the wheel trick works, no bill.
If not, I stole my identity from myself!
HA HA!.
Jun 07 2007 12:56 AM