Jump to content

Super Hyphy

Members
  • Content count

    128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

2 Followers

About Super Hyphy

  • Rank
    Num Yummy
  • Birthday 03/24/1995

Contact Methods

  • Website URL
    http://insidegaming.forumotion.com
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    reydelaraza

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hoopa, California, USA
  • Interests
    Tom Petty - Full Moon Fever, Fast & Furious, Friday (The Movie & The Soundtrack), Lies and The Lying Liars Who Tell Them by Al Franken

Other Info

  • Favourite GTA
    San Andreas
  • Steam ID
    Steam are trojan horsey.
  • Flag
    United States
  1. I'm glad this guy is gone, yay.

  2. how to change the vehichles to be raced in the 8 track

    LOL @ Faggio Rally...that sounded dirty.
  3. Empty your pockets!

    Left: Spare keys to my house (duh) Cell Phone (Motorola KRZR K1M) MP3 Player (Apple iPod U2 Edition, with broken screen) Right: 20$ (USD) MP3 Player/Flash Drive (Nextar 1GB) Paperclip some lint.
  4. Wikipedia

    Wikipedia's new nickname? "AAUGH!!! THE SKY IS FALLING!!!!...IN 2050..."
  5. RATE Person above you

    Damn Eazy, why must you ALWAYS post before me? Noodle AKA Urbandecay: Avi: 9/10 (Kinda wordy but awesome) Sig: 9/10 (Sweet) Person: 10/10 (Once again, SWEET)
  6. Which underwear?

    Boxers and Boxer Briefs...but I voted boxers because they're my fav.
  7. Shower in the morning

    I (very reluctantly*) shower every night. I will only shower in the morning if I have to go to the doctors or something. *Why shower when you can play GTA?
  8. WTF? "Slap Susan Boyle"?

    For your computer to contract electric gonorrhea... Of course! LOL.
  9. WTF? "Slap Susan Boyle"?

    ^ I use UTorrent... but I find LimeWire more convenient.
  10. A woman...burnt her husband's penis.

    It's obvious they're no longer "married", but now they're "marred"....
  11. What are you listening to right now?

    Both are sick songs... Dr Dre feat. 213 - Bitches Ain't Shit Ice Cube - Friday Ice Cube - Bop Gun [OMFG THIS IS AWESOME!!!]
  12. WTF? "Slap Susan Boyle"?

    Heh, next time I went to GTAWM, I got an ad saying "knock out obama"... @Chris: I'm at a library computer, so it's uncool...at home I have Vista with the Win7 theme, and use Safari as my browser. Much better on the eyes... But, I can fix the library computer: About LIMEWIRE: I have a simple method to avoid poisoned files. First, make sure the song has a bitrate. Next, make sure it doesn't say it's a really low filesize (like 600.45 kb). Next, while downloading, make sure to preview the song. @warrior13: LimeWire is the best. Period.
  13. WTF? "Slap Susan Boyle"?

    OK, so I went to GTA Worldmods, and I saw this on it: WTF? Discuss.
  14. What are you listening to right now?

    Mac Dre - Giggin' Mac Dre - Boss Tycoon Mac Dre - Thizzelle Dance Mac Dre - Fellin' Myself The Game - My Life Fuck...Yeah.... "My Mom" is awesome too
  15. RATE Person above you

    Erm...Noru: Avy: 9/10 (Sweet) Sig: 10/10 (Don't....get....a....boner....) Person ? (Don't know you)
×